Timing: 09-10.2018
Klient: Kärcher
Zakres: Akcje specjalne, CSR/ESG
Mówiliśmy o środowisku zanim to było modne. W 2018 roku firma Kärcher obchodziła 25-lecie swojej działalności w Polsce. Z tej okazji Guarana PR zorganizowała szereg eventów edukacyjno-wizerunkowych pod hasłem 'Czysta przestrzeń - wspólna sprawa', których jednym z elementów był folder: CZYSTO, ZDROWO, EKO - przewodnik po zdrowiu i ekologii w mieście. W folderze znalazło się kilka artykułów na najbardziej aktualne i intrygujące tematy z zakresu zdrowia i ekologii: czym jest zero waste, jakie rośliny są najlepsze do domu, na co zwrócić uwagę w mieszkaniu alergika, ale też o związku smogu i zdrowia. Artykuły były przygotowane wspólnie z ekspertami z danych dziedzin oraz zawierały praktyczne wskazówki do codziennego wykorzystania. Folder był udostępniony bezpłatnie w postaci elektronicznej, jak i dystrybuowany w Kołobrzegu, Warszawie i Krakowie podczas trwania eventów.
Opracowanie koncepcji, teksty z ekspertami: Guarana PR.
Projekt graficzny i skład: Studio Roche