Klient: Galeria Jurajska, GTC SA
Galeria Jurajska zgłosiła się do nas po wsparcie w momencie wielkich przemian. Centrum handlowe przechodziło rekomercjalizację, rebranding, planowało także kilka spektakularnych inwestycji. Przed agencją postawiono zadanie komunikowania tych zmian, zarówno w mediach B2B dla branży retail, tak ważnej z punkty widzenia pozycji biznesowej, jak również w mediach lokalnych.
Realizując to zadanie agencja stworzyła dwa serwisy informacyjne. Jeden skierowany do mediów B2B dedykowany inwestycjom, leasingowi i sukcesom galerii. Drugi skierowany do mediów lokalnych i regionalnych, wspierający wydarzenia i nową strategię marketingową centrum handlowego.
Efektem było potrojenie liczby publikacji już w pierwszym roku współpracy z centrum handlowym, a także rozwój nowej formuły komunikacji z mediami B2B opartej na otwartości i sukcesach. W efekcie począwszy od 2014 nasza galeria zapewnia Jurajskiej blisko 1000 publikacji rocznie.
Nasza agencja zajmuje się dla centrum handlowego zarówno bieżącą obsługą medialną i rzecznictwem, jak również wsparciem projektów specjalnych, takich jak: przebudowa strefy food court, budowa Bulwarów Jurajskich, stworzenie Zegara Jurajskiego, czy 5., 6., 7., 8., 9. i 10. Urodziny.
Nagrody: 3 x nominacja do Solal Marketing Awards, PRCH Retail Awards.
Z Galeria Jurajską Guarana PR współpracuje nieprzerwanie od 2014 roku.
fot. Galeria Jurajska