Pod koniec 2019 roku, wraz z otwarciem centrum stomatologicznego przy Placu Konstytucji w Warszawie, Medicover Stomatologia zaprezentował światu nowatorski koncept pod nazwą „Rytuał Uśmiechu”. Był to nowy format centrum stomatologicznego, w którym postawiono na wygodę pacjenta, komfort psychiczny, nowe technologie i innowacje, najwyższy standard opieki oraz holistyczne podejście do leczenia. Wyróżnikiem „Rytuału Uśmiechu” stały się także wnętrza – nowoczesne, nawiązujące do designu hoteli i kawiarni, a nade wszystko zrywające z tradycyjnym wizerunkiem gabinetu dentystycznego.
Od 2020 roku Guarana PR wspiera Medicover Stomatologia w rozwoju koncptu oraz w dynamicznej ekspansji sieci na polskim i niemieckim rynku, doradzając marce w obszarze PR oraz realizując ogólnopolską kampanię medialną, której celem jest widoczność "Rytuału Uśmiechu".
W latach 2020-2023 wspieraliśmy debiut aż 20 centrów dentystycznych, które powstały m.in. w takich warszawskich lokalizacjach jak np. Fabryka Norblina, Biurowiec SPARK, Elektrownia Powiśle czy Centrum Praskie Koneser. Ponadto komunikowaliśmy debiuty centrów m.in. w Łodzi, Trójmieście, Lublinie, Krakowie, Sosnowcu, Bielsku-Białej, Białymstoku i Toruniu, jak również trwający proces dostosowywania istniejących centrów do nowego standardu opartego na Rytuale Uśmiechu. W ramach komunikacji rozwoju „Rytuału Uśmiechu” zaprezentowaliśmy także na łamach mediów dwie mutacje konceptu: „Rytuał Uśmiechu ECO” oraz Medicover Stomatologia KIDS.
Swoje działania Guarana PR dla Medicover Stomatologia realizuje także w obszarze bieżącego doradztwa PR, prowadząc biuro prasowe zapewniające marce stała medialną obecność, promocję ekspertów oraz aktywność poradnikową w topowych mediach w Polsce. Komunikacyjnie wspieramy także organizowane przez sieć wydarzenia, w tym konferencje oraz kampanie informacyjne. W 2023 roku przygotowaliśmy natomiast dla Medicover Stomatologia pierwszą edycję „Raportu Uśmiechu”.
Zdjęcia pochodzą z zasobów Medicover Stomatologia, fot. Medicover Stomatologia, materiały prasowe.