Sesja zdjęciowa gabinetu stomatologicznego powinna być zaplanowana już na samym początku uruchomienia działań komunikacyjnych. Stworzony materiał (czyli content), posłuży to aktualizacji kanałów social media, stworzenia galerii na stronie, ale też do wszelkiego typu materiałów drukowanych. Tak było na początku naszej współpracy z kliniką stomatologiczną Periodent z Warszawy. Zaplanowaliśmy z fotografem sesję zdjęciową, określiliśmy konkretne sceny, ale także bohaterów sesji. Musieliśmy znać przyszłe zastososowania, bo powtórzenie sesji wiązałoby się nie tylko z kosztami, ale także z zaangażowaniem czasowym pracowników i personelu, który w niej wziął udział. Podczas tej sesji powstała niemal setka bardzo dobrych zdjęć gabinetu stomatologicznego, które były aktualne przez najbliższe lata i ani razu nie zabrakło zdjęcia, którego akurat porzebowaliśmy. Pamiętaj: podstawa sesji to plan, nie improwizuj.
Plan sesji, organizacja: Guarana PR
Realizacja: Radosław Kaźmierczak
Zleceniodawca: Centrum Leczenia i Profilaktyki Paradontozy Periodent z Warszawy